Anneler merhaba.
Oğlumun haftaya kırkı çıkıyor Allahın izniyle 😍 araştırıyorum ama kafam karıştı yapan annelere sormak istiyorum.
Malzemeler nelerdir ? O malzemeleri bebeğin suyuna koyup o suyla mı yıkıcaz ? Yoksa sadece kaplara koyup kenara mı koymam gerekiyor ve ne duası okumam gerekiyor ?