matmazelhan Kızlar telefonumu tezgaha koymuştum görüntülü konuşuyordum elime aldığımda ıslaklık farkettım şu kaçmış hemen fon makınesinin soğuk ayarında tuttum acaba bu telefonlar su gecırıyor mu bilen varmı yenı aldım hıcbır bilgım yok bu konuda
hatceninblog matmazelhan hoparlöründe sorun olabiliyo arada ses bozulabiliyo, youtubeden hoparlör temizleme sesi aç,o açık kalsın video süresince onun dışında bir şey olcağını sanmıyorum bende de 13 var öyle yapıyorum
matmazelhan mehmetresul başta fon makınesinde sıcak tuttum sonra soğuk ayarına çevirdim bişi olmuşmudur acaba ana kartına falan