Benim adetime 1 gün vardı hiçbir belirtim yoktu hamileliğe dair eşimle o gün fal kapattık attık hanenize bebek müjdesi var dedi ikimize şakayla karışık eşime hamile olmayayım sakın dedim gittim bir fal uğruna test yaptım ve hamile çıktım 🤣🤣🤣hatta eşimle tanıştığımızda eşimin adı Ahmet bu arada falda da Ahmet diye biriyle bir sene içerisinde evleneceksin demişti 🤣