Kızlar 5 haftalık hamileyim. Az kanamam vardı özele gittim kese gözüktü doktor serum taktı ilaç verdi. Kanamam devam etti kadın acile gittim doktor keseyi göremedi. 2 gün sonra tekrar gel dedi tekrar özele gittim 6 haftalık olmuş dedi kese gözüktü ama doktor kese rahimde dedi düşük yapıyorsun dedi hastaneye yönlendirdi. Ben hicbirsey anlamadım kese rahimde ultrasonda gözüküyor napmam lazım gidip aldırıyımmı yoksa kese tekrar yukarı çıkar mı yaşayan var mı bunu lütfen yazın 😞😞