cLearQueen Eveeet hanimlar maksat muhabbet 🥰 Şunu asla yiyemem ya da içemem dediginiz ne var ? Ben başlayayım her şeyi yerim sakatat falan ama ‘kefir’ asla icemiyorum keşke içebilsem cok yararli ama olmuyo 🥲
uykusuzanne__ cLearQueen bende her yemeği yiyorum ama sadece kabak yemeğini ve soğanı hiç bir şekilde yemiyorum içecek olarakta çay çok sevmem birde sütü hiç sevmem
cLearQueen Eylul301023 serbette tarcin karanfil falan olursa guzel oluyo da diger turlu cok sekerli emzirirken mecbur iciyorum ben 😄
deleted20517 cLearQueen dur var bı tane ot annemler Adana’da onlar çiriş diyor o otu hiç sevmem asla yemem kokusuna bile tahammülüm yoktur ama onun harici seçici değilim herşeyi yerim 😍
cLearQueen uykusuzanne__ valla rekorum 8 kahve 😃 anne olmadan cok calisiyodum kahveyle yasiyodum kahvalti falan aramazdim hic
Zeynepp054 cLearQueen Benimde sakatat asla yemem 🙄🙄 ciğer bile yiyemiyorum et konusunda aşırı hassasım her eti yiyemem
nilikonunannesii cLearQueen sakatat yiyemem asla (ciğer hariç) kokusuna bile tahammül edemiyorum her Kurban Bayramında kaynanam pişirir herkes yer ben oturur bakarım bir de öyle bir yerler ki kendi kendime diyorum ben bu yamyamların içine nerden düştüm diye 🤣