bexero tek basına yapınca bile ateşi oldu mu acaba bizim doktor nimernix ve bexero canlı aşı olmadığı için beraber yapılabilir rotayla dedi ayrı ayrı yapınca bebeklerde travma yaratıyor sürekli de ateşiyle uğraşıp duruyorsunuz dedi bir arada yapılabilir dedi o yüzden merak ettim