nilikonunannesii İyi günler hanımlar bebeğimin rutin kontrollerine götürmek için hastane ve doktor önerisi istiyorum devlet özel farketmez işini iyi yapan ilgili bir doktor olsun yeterli.
emirbcrkl nilikonunannesii medipol pendik - faraz hocadan ben çok memnunum mail atıyorum aklıma takılan bir sey olunca hemen dönüş yapıyor ilgili ve bilgili bi doktor bence hastanenin en iyisi
Hiilyuss nilikonunannesii Marmara eğitim araştırma sağlam çocuk izlem polikinliği var ilgililer bayagı
babyaframoms nilikonunannesii merhaba Çayırova da tuzla sınırı merkez prime Süleyman Gülşen aşırı memnunum doğduğundan beri aynı doktordayız aşırı ilgili 3 yaşında kızım halen götürüyorum
nilikonunannesii emirbcrkl çok teşekkür ederim 😊 peki hastane muayene ücretleri hakkında bilginiz var mı?
emirbcrkl nilikonunannesii pendik kartınız varsa 1800₺ye düşüyor ücreti onun dısında sanırım 2300 falan olması lazım zam geldi zaten maalesef ki tüm özellere
Hiilyuss nilikonunannesii 5 yaşına kadar takipte oluyorlar 1 yaşa kadar her ay sonrasında 1.5 2 yaş 3 yaş gibi yıllık takip oluyor. Boy kilo hastalık emzirme danısmanı anne iyi değilse psikolog görüşmeleri yapılıyor. Ama ben o hastanede yaptım dogumumu direk basladılar takibe dısarından birini kabul ediyorlar mı bilemem
Hiilyuss nilikonunannesii muhtemelen randevulu çalısıyorlar herkes de o hastanede dogurmuyordur sonuçta 😂 ama memnunum her seyinle ilgileniliyor
nilikonunannesii Sizden-biri teşekkür ederim 😊 ilgisi nasıl kaç dk kalıyorsunuz odada. Şu ana kadar gittiğim hiçbir doktor 5 dk dan fazla odada tutmadı ve bilgi vermedi sorduğum aklımın takıldığı şeylere beni tatmin edici cevaplar vermedi.
Sizden-biri nilikonunannesii çok çok çok güzel her soruya cevap veriyor ve gayet ilgili benim sorularım bitmeden odadan çıkmıyorum oda sabırla dinleyip cevaplıyor ve muanesi de güzel Ve en özel tarafı ilaç bağımlısı bi doktor değil şükür
nilikonunannesii Hiilyuss çok teşekkür ederim bilgilendirme için bende bir şansımı denerim olursa olur olmazsa da başka hastane doktor arayışına geçerim 😄
nilikonunannesii emirbcrkl Pendik Kart yok ama eşimin sendika indirimi var iş yerinden Medipolde de geçerli. Evet çok zam geldi de ücreti önemli değil de doktorun iyi olması önemli benim için. Çok teşekkür ederim 😊
nilikonunannesii Sizden-biri yaa evet ilaç bağımlısı olan doktor olmaması çok iyi. Aradığım özellikte bir doktora benziyor teşekkür ederim 😊
Hiilyuss nilikonunannesii ben de bu ayın 28 inde gidicem isterseniz sorarım nasıl eandevu alındıgını 😂😂
nilikonunannesii Sizden-biri ay inşallah ya çok çektim doktor konusunda bu kaçıncı hatırlamıyorum. Daha çocuğun kırkı çıkamamıştı adam bana diyor ki çocuğunun üstünü dışarda giydir hasta bekliyor dışarda devlet hastanesi olsa anlarım da özel hastane ben öyle muamele görmek için mi geliyorum sana.
nilikonunannesii Sizden-biri tamam çok teşekkürler mutlaka gideceğim 3. Ay kontrolü yaklaştı bu hafta içinde gitmemiz lazım bir doktora artık 😊
nilikonunannesii Hiilyuss hastaneyi arayıp randevu alınıyor bir kere almıştım anneannem için oradan biliyorum 😊 teşekkür ederim 😊🌸