9 yıl oldu hala izi var
2 yıl süresi var demişlerdi yaptırdığımda tamamen silinmiyor ya yeşilleniyor ya kızıllanıyor sildirmek gibi bir düşüncem de yoktu üzerine tekrar yaptıracaktım ama yaptırmak istediğimdede silinmeden yapılmaz dediler yaptırdığıma pişman oldum yaptırıp aynı problemi yaşayan var mı