@“filizmom”#p34390772geçmiş olsun ortaokuldan lise bitimine kadar dokuz kere tırnağımı çektirdim ağrı kesici veriyolar birde pansuman yapman gerekiyor sağlık ocağında yaptırabilirsin ben en son damarları yaktırdım kenardan tırnak çıkmasın diye çok şükür o gündern beri rahatım inşallah sizinde tekrarlamaz ☺️🤲🌺