Aysedemir__ Selam kızlar emzirmeyi bıraktıktan sonra devam sütü verdiniz mi ? Marka olarak önerdiğiniz var mı ?
defnesmom3 Aysedemir__ 1,5 yaşına kadar verdim ek gıda da iştahı iyi olduğu için ileride aklı başına erdiğinde durmadan istemesin fiye bıraktık şimdi mama olmadan devam ediyoruz marka olarak bebevit kullandım çok memnunum yerli üretim
sevdaozkan Hayır vermedim normal süt veriyorum ben günde iki çay bardağı bı kahvaltıdan sonra bide yatmadan önce tabi ayriyetten kefir yoğurt ayran bunlarida veriyorum her ne kadar oğlum sevmesede zorluyorum