mathilda0 valla soğuk sıcak falan dinleme ben istanbuldayım 4,5aylık oğlum ama soğuk olur kafasıyla o kadar az dışarı çıkardım ki şimdi bu sefer de dışarıya arabaya hiç alışkın değil çıkınca hemen ağlamaya başlıyo. Ayrıca elbet bir gün hasta olacak ne kadar erken olsa o kadar iyidir bağışıklığı gelişir hem de soğuk değil mikrop hasta eder çıkar gitsin bacım sıkı giydir