aryabebek473_ geçmiş olsun, benim bebeğimde 4 aylık ateşi birden arttı 38.5 görünce doktora götürdük fitil verildi ateşi düşmedi sonrasında damar yolundan antibiyotik aldı boğaz enfeksiyonu geçirdi, evde malesef geçmiyor yani yüksek ateş varsa mutlaka doktora götürün