ebrusafura Kızlar 2 aylık bebeğim var emziği ağzından atıyor zorla tutturmaya çalıştım öğürdü zorla tuttursammı yoksa daha ağzına vermeyimmi bilemedim siz nasıl yaptınız nasıl tuttu
BalBocugum ebrusafura istemiyorsa zorlamayın. Kayın valideniz de duracağı yeri bilsin. Sizin memeniz sütünüz onu ne ilgilendirir?
Perii0 ebrusafura çok emiyo diye süt bitmez canım tam tersi daha çok gelir emdiği için sütün kesilmez
Perii0 Benim oğlum istemedi zorlamadım iyi ki de zorlamadım çok rahattım şuan emziğe alışsa hem gece sık sık uyanır emzik ister kendine neden bunu yapmak istiyosun ki
Perii0 ebrusafura kessinlikle zorlama derim bı kaç defa denediysen almıyosa almıyodur yani üstüne gitme 🩵
Perii0 bisenakillisinzaten çocuk istemedikten sonra isterse en pahalı emziği alsın yine almaz ben salak gibi çok üstüne gittim alsın diye boşu boşuna strese sokuyordum oğlumu şimdi o kadar pişmanım ki bazıları alır bazıları almaz zaten zorlamanin bı anlami yok
ebrusafura Perii0 sagolsun kaynanam göüslerimi elleyim bu yumuşak sütün yokmu deyip duruyor iyice psikolojim bozuldu ya
Perii0 ebrusafura boşver sen onu ya bebeğinin doyduğuna eminsen sıkıntı yapma kendine kilosu gelişmi iyise sütün yetiyodur sen daha iyi bilirsin anlarsın yani
Uykusuzhergeceeee ebrusafura terbiye olmuştur meme çok normal moralinizi bozmayın. Süt olmasa bebek doymaz belli olur. Emziği de almıyorsa zorlamayın
nhladg Benim oğlumda emzik konusunda aynısını yapıyordu biberonuda şuanda almıyor aynı emzikteki tepkileri veriyor
nhladg ebrusafura ebrusafura biz ilk günden beri biberon kullanıyorduk öncelerde öğürüp sonradan alıyordu artık hiç almıyor
Uykusuzhergeceeee ebrusafura yumuşaması demek işte ama süt bittiği anlamına gelmez. Bebeğiniz aktif emmeyi öğrendiği için meme ilk zamanlar gibi şiş durmaz