smye1 6 aylık kızım, 2. Ayında 7-8 farklı enzik denedim hiçbirini tutmadı. Frigg markanınkini öğürmemişti bi tek ama atıyodu dık sık ağzından, her gaz damlası ya da d vit. Verdiğimde peşine emzik verdim onun tadıyla emdi, her uyku öncesi emzik verdim elimle tuttum atmasın diye, bi ay içinde tuttu şimdi onsuz uyumıyor. Beşiğine de yüzüstü yatırarak alıştırdım sırt üstü sevmiyodu