Eftelia biz ailecek geçiriyoruz sanırım, kızım anaokuluna gidiyor ben de 4 hafta önce işe başladım ,başladım baslayaki çocuklarım hep hasta çünkü sağlıkciyim ve çalıştığım alan enfeksiyona açık bir alan , 4,5 yaşındaki kızım ,eşim ,11,5 aylık kızım hepimiz hastayız . İki kızım da aynen minyon persentilde diplerde zorla yediriyorum iştah sifirken tamamen yemeyi kestiler çok zor günler geçiriyorum kaç gündür ve daha yeni yeni toparlaniyoruz , bol bol vitamin takviyesi yapın , kusuyorsa parça parça yedirin ilacalri bile parça parça iciriyorum kusmasin diye ,Allah yardımcımız olsun .