Perii0 Kızlar oğlum 6.5 aylık 2 saate bir 150 ml mama içiyo günde 3 kere kaka yapıyo normal dimi eskiden böyle değildi son 2 haftadır böyle dün sağlık ocağına kontrole götürdüm 100 gram vermiş tedirgin oldum normal mi
aksoy92 Perii0 gelişimde sıkıntı yoksa bence endişe edilecek bişey yok hareketlenicek dişti normal bence bir kilo değil hani .tartı bile fark ediyor
Perii0 3kedili2bebekli diş çıkarıyor eskiden daha çok içerdi şimdi azaldı içmesi çok da hareketli ondandır diye düşündüm ama ciddiyse giderim tabikii
Perii0 3kedili2bebekli peki ben ek gıda döneminde biraz üstüne fazla geldim galiba mesela bir fincan yoğurt veriyodum üstün yatıyordue bı kaç saat öğünü onunla dolduruyordu ya muz bebe bisküvisi veriyodum az bşy yine aynı şekilde öğünü dolduruyodu ondna da kaynaklı olabilir mi bı de 2 ishali de oldu bayağı daha Yeni Yeni düzeldi yarın doktora görünürüm zaten ama doktora bunlari söyleyince kilo vermesi normal diyip gönderir mi bizi acaha
Perii0 aksoy92 evet haklısınız sanırım normalde 8.300 gramdı takil Eden doktor bakmadı zaten başka birinin yolladı baktı 8.200 dedi aa dedim kilo mu vermiş 100 gram hiç bilmiyorum olabilir diyip üstünden saldı
maygirl Perii0 100 gram vs tartda farkedeblir hepsi ayni dogruluktami blmiorm bn 2 3 farkli yere gttgmde gramlar oynayablio cunku.gozlemleriniz sonucu kilo halen werdigni dusunyosaniz gdin doktra bikac gunde kilo farki olmaz heralde 1 hafta filaj gozlemleyin olmadi