05012025 Klipsli sünnet edildikten sonra takılan bir şey, yara kapansın diye ama yara kapanırken ona yapışabiliyormuş, yani çıkartırken bir kez daha canını yakıyorlar oluyor. Bir de ileriki dönemde çok önerilen bir yontem değilmiş. Ben dikişli bilinen yöntemi yaptım 1 hafta sürmeden hzila da iyileşmişti. Siz bilirsiniz bu iyi bu kötü diyemem ben araştırınca klasik bildiğimiz dikişli sünnet iyi diye düşündüm:)