bakkalemzigi arasdenizim aralarında 22 ay var sıkıntı olmadı hatta ameliyat daha kolay geçti çok şükür 🙏
ikibaloglanannesi arasdenizim İkinci bebeğiniz doğunca ilki 1.5 yaşında oluyor. Bir sıkıntı olacağını sanmıyorum
sudeakayy Doğum yapalı 6.5 ay oldu 7 olmak üzere bazen dikiş yerim aşırı kaşınıyor sizde de oluyor mu ua
sudeakayy Peki son soru 😂sezeryandan ne kadar süre sonra regl oldunuz ben hâla olmadım emziriyorum bi doğumdan sonra 40 günlük mevzusunda kanamam oldu 40 bitince o da bitti aman aman bir kanama da olmadı ilk zamanlar çoktu gittikçe azaldı