ceylin3871 abartma bacım soru işareti koydum sadece. Bana komik geldi çünkü. Ne alaka uslup ve konuşma tarzının soru işaretiyle ben küfür de etmedim saygısızlık da yapmadım 😄 benimde ilk bebeğim ve 5aylık inan ki bende birçok şeyi bilmiyorum ama cok basit birşey bu, gözleri kaşınıyor demişsin hangi doktora götürebilirsin ki başka yani mantık olarak. Neyse cok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda düzelir 🙏🏻