Doğum yapalı 6 ay olmak üzere, tekrar spora başlamayı düşünüyorum da sezaryen oldum acaba ağırlık kullanarak spor yapmak (kalça-bacak) dikişlere zarar verir mi sizce? Ayrıca emziriyorum protein tozu kullanabilir miyim benim doktorum kullanabilirsin dedi ama kimisi de kullanmayın diyor acaba emzirirken kullanan var mı? Zaten süt kalitesi için de protein almamız gerekiyor ama toz şeklinde olunca bir zararı olur mu bilemedim