emirtalhagngr Kızlar blender ve tost Makinesi ihtiyacım var hangi marka alayım sunny ve profilo aldım hiç memnun kalmadım çabuk bozuldu karaca nasıl önerir misiniz
tospikannesi_ emirtalhagngr ben 6 senedir arzum kullanıyorum çok memnunum 🤍 Blender da iki tane var biri set arzumun yine mükemmel tık etmedi. Biri de tekli kiwi nin onu da 6 senedir kullanıyorum ona da birşey olmadı iki markadan da çok memnunum profilo beyaz eşyam çok memnunum ama elektronikte profilo sevemiyorum
Eylulzeynep8 emirtalhagngr karaca blender 2 sene de bozuldu bence birkaç yıllık ürünleri var uzun ömürlü istiyorsan bosh arcelik fln al benim tost makinesi arcelik 5 sene dır hicbirsey olmadı kullanıma da bağlı tabi ama sağlam ve kaliteli
yagmurkokusu_ emirtalhagngr arzum blendar 6 sene oldu memnunum bir ara bozuldu sandım ama bozulmamış , tost makinem Karaca tavsiye etmiyorum.
emirtalhagngr tospikannesi_ benimde Profilo Beyaz esyam çok iyi çıktı ama küçük ev aletleri memnun değilim
tospikannesi_ emirtalhagngr küçük ev aletleri arzum mükemmel 6 senedir evliyim hala kullanıyorum takır takır 🤍