Benim kızım 10 aylık ve çok huysuz doğdudundan beri böyle. Ne oyuncakla ne başka bir şeyle hiç bir şeyle tarmin olmuyor oynamıyor ya da 5 dk sonra ağlıyor. Götüyorum sakin normal bebekleri bu çocuk neden böyle diyorum. Bazen ona bağırırken buluyorum kendimi sonra da oturup ağlıyorum böyle bir bir anne olmak istemiyorum çocuğumu üzülyorum diye ama tahammülüm de kalmadı napacağım bilmiyorum yanında oturunca daha çok ağlıyor ben iş yaparken peşimde gezse o kadar ağlamıyor bilmiyorum yani anlamıyorum benim gibi olan varsa siz nasıl yapıyorsunuz çok vicdan yapıyorum çok üzülüyorum