zarifhanim 3247 Geçmiş olsun alerjiye benzemiyor. El ayak hastalığı da olabilir, su çiçeği de olabilir, başka bir hastalık da olabilir doktora gittiniz mi?
Aptalllarsizi 3247 alerji değil su çiçeğine benziyor ama bence oda değil hastaneye gittiniz mi çok kötü olmuş
Beyzaecrin96 3247 çok geçmiş olsun şu çiçeğine benziyor. Asi olmadığı için biraz ağır atlatıyor olabilir, çok dikkat etmelisiniz
3247 zarifhanim gittim biri su çiçeği olabilir dedi birisi alerji olabilir cildiye doktoru görsün dedi randevu bulamadım
elifkos 3247 biz hem su çiçeği hem el ayak hastalığı geçirdik 15 aylık bebegi su çiçeği saç dipleri dahil yayılıyor el ayak hastalığı sadece belli yerlerxe yogunluk oluyor bizim popoda vardı suya sürmeyin stilex vedmişti bize sadece
bendenbirtanedahayok Alerji böyle olmuyor, su çiçeği gibi duruyor içi su dolu kabarcıklar hastalığın tanımı geçmiş olsın
3247 bendenbirtanedahayok ayak altındaki yeni oldu kolundaki de bi gecede çıktı kabarcık oldu ama doktor alerji de olabilir dedi