16momm Gelsin öğlen menüleri ben ne yemek yapacağımı şaşırıyorum ya zor buluyorum hep aynı sebzeler bu da bizim bugünkü öğlen yemeğimiz taze fasulye yoğurt bir köfte 1 yaş 17 günlük
3kedili2bebekli 16momm mücver yaptım birlikte yedik uyudular az önce artık ortak yemek aramanıza gerek yok ki evde ne pisiyorsa onu yiyebilir 😊
Dolores 16momm et, tavuk, balık, köfte, pilav, makarna, kuru fasülye, nohut, bezelye, tüm sebze yemekleri, çorbalar, bunların hepsini ortak yapıyorum yani zaten ayrı yemek olayı bitti bizde 3 yaş
16momm Dolores bende ortak yapıyorum da çok az tuz koyup yapıyorum ama sürekli aynı sebzeler dön dolaş bakliyat pek tercih edemiyorum gaz yapıyor 🥲
16momm 3kedili2bebekli yok zaten öyle yapıyorum da 😀 mesela mantar vermedim hala. Bakliyat yapamıyorum gaz yapıyor oğluma o yüzden . patlıcan da vermedim bazı doktorlar önermiyor . kısır döngüye girdik 🤪
3kedili2bebekli 16momm patlıcanı doktor bana direk patlıcan olarak değil ama işte türlü yemeginde verebilirsin dedi, bakliyati da vermeniz lazım yoksa alismaz gaz sancısı mı oluyor direk gaz mı yapıyor benim bebelerime de yapıyor ama kendileri çıkarıyorlar ondan gaz sancısı sayilmaz az az öğlen saatleri pilav yanında vererek başladım
ikibaloglanannesi 23 aylık bugün öğlen oğlum 1 kase yoğurt ve ıspanak çorbası yedi Akşam da etli nohut,pilav, cacık salata yiyecek
16momm 3kedili2bebekli gaz sancısı oluyor barbunya verdiğim gün gece sürekli ağladı denk mi geldi bilmiyorum ama versem de çok az veriyorum korkudan aslında vermem gerekiyor protein var sonuçta onlarda da