oglumunannesiyim_- sizi korkutmak istemem ama bu ilacı kullandıktan sonra oğlum nöbet geçirdi yani aslında sebebi belli değil ama bu ilacı kullandıktan sonra oldu doktora sordum böyle bi ilaç kullanmaya başlamıştık yan etkisi olabilir mi dedim tabi ki olabilir dedi. Ortada hiçbir sorun yoktu oğlum sabah uyandı benimle konuştu mutfağa gittim geldim oğlum uyumuş şaşırdım uyandırdım tekrar konuştuk ettik 5 dakika sonra tekrar uyudu hemde otururken bi sorun olduğunu anladım bi kaç defa daha uyandırdım ve olduğu yerde gözleri kayıp duruyordu hemen hastaneye götürdük müdahale ettiler