Bebekligiller ☹️ ama bu çok yanlış biliyorsunuz değil mi. Bir ara bu yanlışa düşmüş bir anne olarak yazıyorum bunu. Ekrana bakan çocuk yemekleri tatları tanımaz ayırt edemez damak zevki oluşmaz. Ben de sabah işe geç kalmamak için 5 dk falan açıyorum haftaiçi sadece. Sonra ne öğlen ne ara öğün ne akşam yemeğinde asla açmıyoruz. Bunu öğrendiğimden beri açmıyorum elimden geldiğince…