AnnaGloria İade etmesem de acaba ayakkabıcıya götürsem içine ayakkabı pedi yada kalıp gibi şeyler yapılabilir mi öyle çok büyük de değil yazın olur ama şimdi bir tık büyük geldi ne yapsam bilemedim
D_deniz AnnaGloria valla ilk adım aldım 19tam oldu 20aldim çünkü daha kenarlara tutunuyor adım atmadi her ay da her yeri büyüyor. Sizinki eğer yürüyorsa tam alın ayağına tam otursun ama sıkmasın
ZeydsMom AnnaGloria yuruyorsa tam olmali ama sıkmadan bosluk olmali birazda. Ayagindan da cikmasin rahatsiz etmemesi icin. Ama yurumuyorsa zaten buyuyor ayaklari cabuk.
AnnaGloria D_deniz 23 numara ayakkabısı normalde giydirirken bir tık zorlanıyorduk bende o yüzden 24 alayım bu kez dedim :/ demeseydim keşke
ZeydsMom AnnaGloria bucuklu numaralarda oluyor. Bide numaraya degilde ayak olcusune uygun alin. Ayaginin olcusunu alin ona uygun hangi olcuyse oyle siparis edin. Benim bebegim mesela 13 -13.5 gibiydi 14 cm aldm oldu tam.
AnnaGloria imaddesi denedim canım oldu mu diyorum oldu diyor yürüdü biraz sonra her zaman giydiği ayakkabısını aldı bot aldığım zaman da aynısını yapmıştı yani o ayakkabıya nedense taktı