muge_anlii Dedektifgadget doktorum emzirirken bana vitamin önermemişti emzirmeyi sonlandırdıktan sonra magnezyum D vitamini B12 Selenyum kullanmaya başladım o kadar faydasını gördüm ki her gün yorgun kalkıyordum şimdi hepsini rahatlıkla kullanabiliyorum
oylesinebiri__ Dedektifgadget elental 3 kullanıyorum doktorumun tavsiyesiyle ilacto diye bi damla içiyordum bitti bi daha almadım
ilay-mom Dedektifgadget süt arttırıcı özelliği de var o yüzden tercih ettim. Evet daha iyi geldi ama onun haricinde d vitaminim cok düşük devit3 , ve demir hapı da kullanıyorum
oylesinebiri__ Dedektifgadget evet saç dökülmeme iyi geldi oceon da kullanıyordum hamilelikte ama elental daha iyiymiş
ilay-mom oylesinebiri__ bende doktora danıştım solgar bitti buna başladım ama gerçekten cok iyi geldi günde 2 kez içiyorum. Söylemesi ayıp ama solgara göre daha pahalı içinde 60tane var , solgar 250tane ydi