Ayseee12_ Deletedmom_223 yakinda patlD bixdede oyle oldu bi baktik ateslendi mizmiz surekli burun tıkanıklığı var doktor görüyoruz hersey temz cikiyo iki gece acilde sabahladik atesten meherse disi patliyomus biri oatladi bi hafta sonrada digeri patladi
_orudjevva_ Deletedmom_223 Oğlum 2 hafta olacak,uyku düzeni karıştı.Geceler çok enerjili oluyor.Diş kaşıntı veriyor,jelde kullanıyorum,amma ne zaman çıkaracak acaba diş
beyazzkuguu Deletedmom_223 1 haftaya gelir bence. Bizde 8 ay 19 günlük olduk 7. Dişide çıkardık biraz soluklandık en zorlandığımız dönemdi
Deletedmom_223 beyazzkuguu ay darısı bize inşallah 3.ayindan beri hep huzursuz,ama bu son bir aydır çok kötü durumdayiz
Deletedmom_223 _orudjevva_ benim oglanda aynı böyle gece sürekli ağlayarak kalkıyor 3 4 saat kesintisiz yatan oğlum gitti yerine başka biri geldi sanki
Deletedmom_223 ZeydsMom ne zormuş bu dış evresi ya ilk oğlum maşallah hiç bilmedi bı baktık dis çıkmış uzamış bile ama bu oğlum baya yordu.Gecem gündüzüm karıştı artık
ZeydsMom Deletedmom_223 8 ay 29 gunlukken ilk disi patladi. 1 yasina 2 disle girdi 😄 simdi ust disinden biri patladi. 2 aydir belki de ust disi sis yani geldi gelicek diyordum en sonunda pataldi. Bebekten bebege degisiyor ya bu durum. Doktor gec cikmasi daha iyi dedi . Dokulene kadar curumesini falan dusununce.
Deletedmom_223 ZeydsMom evet değişiyor bebekten bebeğe ama hem anneye hem de bebeğe çok zor oluyor.O acı çekiyor siz karşıda çözüm bulamayınca yıpranıyorsunuz.
ZeydsMom Deletedmom_223 evet gece aglayarak uyanmalar mesela cok kotu oluyordum. Csresizce bakiyorsun ilaclara kosmak istemiyorum hepsi zarar zaten insan cikmaza giriyor. Doktoru da zaten ilac kullandirmiyor disi icin. Kürler falan soguk uygulamalarla iste biseyler yaptik. Gunduzler oyunlar falan aklina pek gelmiyor ya acimiyor bilmiyorum galiba gece geliyor dis sancisi