sincapailesi Yani herkes hasta herkes.. Kızım gripti Bronşite dönmüş çok ağır değil dedi doktor ama çok öksürüyor, antibiyotik buhar var. Evde neler yapabilirim öksürüğü için? Hasta olan varsa çok geçmiş olsun hepimize,
caylavyu sincapailesi Udi hindi yağı öksürükte etkili bir yağ. Güvendiğiniz aktar’dan alabilirsiniz, elinize biraz sürüp avucunuza ısıtıp sırtına ve göğüsüne sürün pamuklu atlet giydirin gece öyle uyusun. Doğal bir bal kullanın birde oda çok etkili Şifa olur inşallah geçmiş olsun🤍
bizdejantikizlardik sincapailesi Çok geçmiş olsun. Benim kızımda öyle çok öksürüyordu doktorlar 1 yaşında olduğu için şurup vermiyordu. Acil doktoru tamamen bitkisel ve organik olan bir şurup verdi. Tabi kendi doktorumuzdan da onay aldım. Allah ondan razı olsun iki vermede azaldı öksürüğü. İsmi grintuss mutlaka kendi doktorunuza danışın tabi. Alerjik ise çocuğunuz sorun olabilir. 1 yaşından küçüklere de kullanamıyor.
tuuugc sincapailesi evvahe doğal sayfası var oradan alın udi hindiyi. Ihlamur iyi geliyor ben içiriyorum kızıma bir yaşında benim kız. Bal iyi geliyor geceleri başına soğana karanfil batırıp koyuyorum o da fena değil
sfadurmaz 4.5 yaşında kızım salgından fena etkilendik kreşten getirdi hepimiz hastayız ama öksürük geçmiyor 1 ay oldu malesef buhar ilaç falan azaltıyor ama tam geçirmiyor. Sarımsaklı bal kürüne başladım 3 gündür inş onda Şifa buluruz geçmiş olsun size de
Beyzaveduru Çok geçmiş olsun bizde de var aynı hastalıktan. Ben de udi hindi yağı sipariş verdim dün gece sırtına göğsüne sürdüm uyumadan baya rahatladı. Kaç gecedir uyuyamıyordu güzelce uyudu. Tabi bu destek ben doktorun verdiği buhar ilaçlarını da kullanıyorum