Merhaba 4 ay 9 günlüğüz 1 aydır geceleri 1-2 saatte bi uyanıyoruz öyle çok ağlamıyor da bi iki mırıldanıp emiyor sonra uyumaya devam ediyor 4-5 kere kalkıyor böyle bazen emzirmeyip direk uyutuyorm sizce bu atak mı alışkanlık mı önceden 3-4 saatte bi uyanırdı ama 3. Ayda bi başladık hala da devam ediyoruz bu durumda olup da düzelen oldu mu aranızda