prenses3565_ kahvepres ben kendim colyakliyim oradan biliyorum iciniz rahat olsun kac aylik bebis bizde test yaptik ama doktor negatif cikabilir bebekte 3-4 yasina kadar hatta bazen 5 yasina kadar kesin tani koyamayiz dedi
kahvepres prenses3565_ 22 aylık cnmm inşallah sizin bebişinde temiz cıkar evet doğru dion bazen tanı konulmyabiliyor
Meri-Mel kahvepres Değil canım bizde direk negatif yazıyordu ama çok minnak değer bu sonuç negatif bence 🌸❤️
Deniztalha kahvepres benim kızım çölyak ,ama bu değerler çölyak değil , fakat niye yapıldı belirti şikayet şüphe neydi yani
kahvepres Deniztalha saol cnm kilo alamyrdu sürekli kendini kirletiyordu doktor yapalm belli olmaz dedi 22 aylık 10 kilo
Meri-Mel kahvepres Sağlıklı olsunlar da yemesi nasıl sizinkinin biz de ailecek kısa boyluyuz bu arada😔😥
kahvepres Meri-Mel yemesi cok kötü cnm hic birşey yemez artık hastaneye gitmekten yoruldum ben uzunum eşim bir tık kısa cnm 86 cm