Benim oğlunun doğuştan var .. 1 ay sonra şişti büyüdü iki göğsünün ortasında .. 1 yaşına kadar bayagı büyüdü meme gibi oldu .. ortasında sadece morluk var etrafı normal ten rengi .. 1 yaşında kendiliğinden indi .. iki hafta sonra tekrar şişti Kocaman oldu .. 2 yaşında yine aynısı oldu.. derken şuan 3 yaşında 6ay önce indi tekrar şişmedi .. ama o morluk duruyor .. sürekli aynı drye gittik .. hiç bi ilaç kullanmadık vermedi .. 6 ay öncesine kadar yani 2.5 yıl hemanjıum dedi .. 6ay önce lenfanjıyum dedi .. güvenini sarstı memlekette başka bi drye gittim görür görmez lenfanjıyum dedi .. tekrar şişmeyşmce şuan beklemedeyiz .. Var mı yaşayan bu tarz acaba .. istanbulfa iyi bi Dr tanıfıhı olan var mı .. Rabbim tüm çocuklarımıza şifa versin