Smnuralmdar Merhaba kızlar. Doktor kızımdan idrar tahlili istedi ama hala bezde bi poşetini bir şey verdi yapıştırdım ama onun içine dolmuyor ne yapmalıyım
ilay-mom Smnuralmdar ellerinizi mutlaka yıkayın o torbayı takarken ve düzgün yapışması lazım altına doğru kıvırın . Bebeğiniz emiyorsa yatarak emzirebilirsiniz ben öyle aldım cok zor onu alması ya