Oğlum tam 29 aylık oldu ani bi kararla bugün oğluma bezinin bittiğini söyleyip daha önce almış olduğum lazımlığı salona koydum ve anlattım bezin yok bitmiş hani tuvaletin gelince buraya otur yap gibisinden.. Bu arada tuvaleti de ortaya değil tekli koltuğun kenarına doğru görünmeyen bi kısma koydum son zamanlarda kakasını oraya gidip yapmaya başladı yani bezi takılıyken utanıyordu görünmek istemiyordu o yüzden bende gizledim kadınlığını. Genel olarak Sizce doğru mu yaptım? ilk etapta tuvalete koymak istemedim çünkü kapıları açamıyor ve lazımlık göz önünde olsun istedim her an gidip yapabilsin diye. Öğrenince tuvalete kaldıracağım kapıya bi çözüm bulup. Şimdi olurda bugün güzel geçerse gece ne yapacağım? toplamda kaç kere uyandıracağım veya uykuluyken nasıl tuvalete götüreceğim? yanlış birşey yaparak süreci geriletmek istemiyorum püf noktası varsa fikir verirseniz çok sevinirim.