dml26 urasmom6 ben kullanıyorum memnunum ama kıyafetleri programına göre atmalısınız yoksa çekme yapıyor . Ve kesinlikle güneş bölümü var onda kurutma yapmayın baya çekiyor. genelde dolapta kurutma yapın
97e dml26 bnm hower wıfılı olan ama hep nemlı ya aynı prgmba btırınce bıtaha stıtorum bıtınce bıdaha yrım saatte aksam oluor anca
Meri-Mel urasmom6 Genelde kizimin LCW kiki kolu fırfırlı bir üstu vardı o bir de hediye gelen sanırım mağaza ürünü bir pijama takımı o ,bir çarşafım başka bide zibinlar hello baby e bebek ürünü 🥳🥰🌸
dml26 Meri-Mel genelde pamuklu ürünleri pamukluya atın, güneş olan çok çektiriyor yaşadım 2 kez o hatayı 😞😅
roseandbaby Çevremde herkes memnun diye aldım almaz olaydım elimden de çıkaramıyorum her programını denedim hepsinde çekiyor servisi de pek ilgilenmiyor aldığım günden beri 4 5 defa kullandım öylece duruyor
dml26 97e yani benimde arada nemli oluyor fakat kıyafete bağlı , genel olarak kuru oluyo sorun yaşamadım