cnskalkan
karayell
benim hamileliğimin 38 haftasında başladı, doktorum da ondan sonra geçer dedi bebek bası yapıyordur ondan kaynaklı olabilir dedi. Doğum yaptım şükür ağrılarım kalmadı dedim birkaç gün sonra adım atamaz hale geldim, ağlayarak yürüyordum. Ortopedi doktoruna gittim MR çektirdi kalçamdan, kemik iligi ödemi, stres kırığı, geçici osteoporoz var dedi. İstirahat edeceksin koltuk değneği kullanacaksın çocuğu emzirmeye devam et dedi ilaç vermedi.Yaklaşık bir ay kadar hep istirahatliydim . Sonra farklı bir doktora gittim MRıma bakarak durumun çok kötü olduğunu söyledi tamamen istirahat iki tane koltuk değneği kullanmam gerektiğini belirtti, kemik ölçümü istedi değerim -2.2 çıktı 25 yaşındayım bu değer hocanın dediğine göre çok yüksek ayda bir kullanılan femaris kemik erimesi ilacına başladık zaten bebegimi sütten kestiğim için 2-3 aydır da ilaç takviyesi alıyorum, İki üç aydır da destek alıyorum ailemden bebeğim için. Durumum ilk baştaki gibi değil koltuk değneklerini vs bıraktım, fakat eski ben de değilim şimdi tekrar MR çekileceğim. Bu durum kemik ermesinden kaynaklı sanırım tedavimin 3,5 ayındayım. Bebeğim 4.5 aylık Rabbim kimsenin başına böyle bir hastalık Düşmanıma bile vermesin. Çok zor bir süreç uzun bir süreç, mutlaka doktorunuzla görüşün. Benim gittiğim hep profesörler oldu, devletteki gittiğim doktor gerçekleri anlatan her şeyi olduğu gibi önüme koyan denk geldiğim aralarında en iyi doktor idi. Kafanızda bir soru işareti varsa seve seve aydınlatmaya çalışırım çok geçmiş olsun