Merhabalar, kızım 4 ay 18 günlük yaklasık olarak 4 haftadır 150 ml iciyo. 4. Ay kontrolünde 1 kiloya yakın almıstı. Doktor iyi devam et, daha cok isterse artırabilirsin dedi. Hala 150 ml veriyorum sizce daha fazla mı vermeliyim? Mama olduğu için korkuyorumda obez olur diye hala daha arttırmadım. Siz ne kadar veriyosunuz bebislere?