Selam kızlar 3 yaş kızım 1.5 yaş bebeğim var anne sütünü de kestim :( bu salgınlar çok fena yemesi düzeldi ama hastalığa yakalansak anne sütü de alamaz diye düşünmeye başladım 2 hafta sonra düğün salonunda düğün var yakınımızın gidicez bizde korkuyorum hastalığa yakalanırız diye nasıl korunabşliriz kızlar bir yöntemi var mıdır