Kızlar merhaba geçen haftadan beri mide bulantısı var 3.5 yaşında oğlum ertesi gün iki defa kustu gecesine ateşi çıktı hastaneye gittik ama bidaha ateş olmadı zaten sonra da ishal oldu su gibi ⅔ gündür de aşırı kötü kokulu gaz çıkarıyordu ve sarı cıvık kaka yapmaya başladı hala daha midem bulanıyor diyor iştahı kalmadı çocuğun enterogermina kids kullanıyorum ama anlamadım ne olduğunu doktorlar da Pek bi şey demedi