arasbek üç buçuk aya kadar uykuları çok iyiydi. Üç buçuk aydan sonra inanılmaz bozuldu. Gündüz mızmız Bir çocuk, uyumayan hiçbir şeyden memnun olmayan, gece yine bir buçuk saate bir uyanan vs. Gerçekten çok yoruluyordum her gün. Ama beni en çok zorlayan hem emmek isteyip hem memede ağlaması. Meme reddinin dibine kadar yaşadım. Memeyi almadığı için doymuyordu doymadığı için uyumuyordu uyumadığı için huysuzdu… 5 aya girmesiyle hepsi bitti. Şimdi eskisi gibi uyuyor. Rutine bindi