anneann melisaaaaaaaaa hayır yok 9? Aydada bazı sağlık ocakları yapıyor bazıları yapmıyor mesela bu ay bebeğim 9. Aya girecek ebe aşısı olmadığını söyledi ama burdaki bazı anneler yapıldığını söylüyor
hopdedik melisaaaaaaaaa Aya ek asi konmus bakanlik.komymus yani saglik ocag cagirdi gidicez biz kizamik asisi olmasi lazim
likeli melisaaaaaaaaa 7.-8. Ayda devlet aşısı yok. 9. Ayda kkk’nın ek dozu var ama bebeğin yumurta beyazına alerjisi olup olmadığını soruyorlar alerji yoksa yapıyorlar. Sonra 1 yaş aşıları var arada yine aşı yok 10-11. Aylarda.
melisaaaaaaaaa anneann yaa bana geçen ay yani aralık ayında gelme dedi ozaman 7 aylıktı gitmedim şuan da 8 aylık oldu arayan sıran yok