anneolmak123 Kızlar ben üç yıl önce kızımı sezaryenle dogurdum dikiş yerimi dün akşam ellediğim zaman sanki böyle yuvarlak beze gibi bir şey hissettim şişlik gibi korktum başına böyle bir şey gelen var mı
Kdm anneolmak123 2 sene oldu benimde öyle top gibi bir şey var . Elimize gelen dikiş yeri canım daha yeni kontrole gittim doktor dikişlerin gayet güzel dedi . Bir şey olsa söylerdi
degersizbirhayat_1 anneolmak123 ben de 3 ay önce doğum yaptım ağrılı sert bir kitle var bir tarafta doktora da gitmedim henüz
anneolmak123 anneolmak123 degersizbirhayat_1 zararsız mış canım öyle yazıyor Allah büyük Birşey yoktur bencede