mutlulukkkkk bende babyjörn muadili pierre cardin var doğdu doğalı koyduk en çok onu kullandık masa üstünse falan yemek yerken hatta 4 moms olanıda 1 ay geceleri kullandım yatağa sıfır boyda olduğu için bende sezeryanlı olunca kolay uzanabildim bu bebekten bebeğe değişir yani deneyin ben çok rahat etmiştim hatta uyuduğuda çok oldu gün içinde