Hunilianne Hanımlar kızımın kalca ultrasonu sağ açısı 59 çıktı. Ultrasonu yapan doktor düzelir dedi herhangi bir şey yap demedi. kendi doktorumuza ulaşamadım. Yapılacak bir şey var mi?
Dbg Merhaba bizim de bugun bir taraf 59 cıktı cocuk doktoru da herhangi bişey söylemeyip 1 ay sonraya kontrol verdi düzelebiliyo dedi ama nolucak bilmiyorum bir tavsiyede de bulunmadı. Eskiden çift bez takılırdı ama su an gerek yok dedi kafam karıstı gelince. Siz gittiniz mi acaba doktora? 42 günlüğüz biz
Cananfth 60 normal bizde 58 di biz bandaj filan taktik geçti 2 ay sonra bazen hiç takilmiyoda çift bez takiliyo bişey olmaz Allah'ın izniyle içinizi ferah tutun milletin 48 filan
Dbg Cananfth bana çift bez de demedi sanki öyle bi lafı geçti ama takmalı mıyım sizce. Biri 62 biri 59mus. Of doktorda bi mallık geliyo unutuyorum sormayı gerekli şeyleri. Bi de bebegi herkes cok kucaklıyo ya sebep olmuş muyuzdur. Onu da sormayı unuttum
Zydy Benim biri 64 biri 59 cıktı normal dedi beş aylık getr rontgen cekellim anlarız dedi. Ya cok emmiyor benimki yeni memeyi tuttu bazen 10 dakika bazen iki dakika emiyor anlamıyorum .ve emerken boğuluyor sanki sonradan ağlıyor
Dbg Eylul_3 cok kucakta kalıyo bebeğim ya sebep mi olduk acaba kırmayayım derken milleti. Söylüyorum da aslında. Hiç kundak yapmadım sevmiyo da pek zaten ama bakalım nasıl beklicem 1 ay 😢
Eylul_3 Dbg kucaktayken iki bacağının arasına koy elini o kadar. Bende senin gibiydim paniktim 4,5 aylıkken ultrason cekindik düzelmiş çok şükür 🙏 Çok bebekken anlamıyorlar canını sıkma
Bernauslu Hiç endişe etmeyin benim kızımın değerleri daha düşüktü. 1 ay boyunca çift bez bağladım bir numara büyük bağlamıştım. 2. Ay ultrason istedi doktorumuz ve düzelmişti şükürler olsun. Bebeklerde geç gelirşirmiş kalça özellikle kız bebeklerde. Ben kafama cok takmıştım çok şükür düzelecek sizlerinde.
Dbg Bernauslu o zaman bezi cift takayım ben de . İnşallah düzelir ya. Cok minik bi fark belki bosuna evhamlanıyorum ama yine de insan telaşlanıyor.
Bernauslu Dbg bizim 56ydı değerimiz doktor gerek duymamış ama size çift bez kullanıpta bebeğinizi sıkmayın bence. Çünkü bacakları iz oluyor cok bezden dolayı kıyamıyorum 😞 bacak arasından tutuyordum bir de ben sürekli
Dbg Bernauslu yaa tamam o zaman biraz sabır lazım o zaman düzelicek inşallah 🙏🏻 Cok teşekkür ederim cevabın icin🥰