ilknrysmn yani kusura bakmayın bir çocuk sadece ilk çocuğa oyun arkadaşı olarak dogurulmaz. Birde ben çok şahit oldum ki şuna. Hepimizin hayalinde değil mi iki kardeş yanyana oynasın güzelce anlaşırlar, bende rahatlarim onlar da rahatlar düşüncesi var. Ama öyle olmuyor aslı. Çok didişen, iki zit karakter de olabilirler. Öyle güzel güzel oyun oynamazlar belki yani. En azından her zaman olmaz. Yalnızlık çekme olayı biraz büyüyünce zaten ortamlara bir şekilde müdahil oluyorlar,kreş olsun,akraba olsun. Kardeş elbet farklıdır ama onların iç dünyası bunlara hazır mı ondan emin değilim. Eşler hazır olsun, birbirlerine destek olsun gerisi bir şekilde gelir bence.