Merhaba anneler kızımın üst sol dişi sararmış ve ucu kırık gibi 13 aylık, doktora gittim çürük değil düşecek bunlar bir sorun yok dedi fakat neden böyle oluyor başına gelen bileniniz var mı acaba ? Ve gece çok sık uyaniyor aglayarak emmeden de uyumuyor aç değil biliyorum çünkü iyice doyuruyorum karnını gece emmesini kessem erken mi olur