Banumete merhabalar .Ben de yeni bu ürünü aldım çok memnunun ama bir şey kafama takıldı .Pamuklu ayarı 9 kiloya kadar yakıyorken sentetik ayar 3,5 kg da daha kısa sürede yıkıyor .Teknik servisi aydınlatamadı beni .Bilginiz var mı renklileri hangi ayarda kurutuyorsunuz .İki defa da mı kurutma yapıyorsunuz sentetikleri .Kafam çok karışık bu konuda .Çanasır makinam 9 kilo kurutma da 9 kilo