3 hafta önce az duyma şikayetiyle gittik kulak iltihabı dendi antibiyotik kullandık bir hafta sonra kontrole götürdüm hala az duyması var yeterli gelmemiş dendi ve doz yükselterek tekrar antibiyotik verildi 3. Hafta daha iyi bir doktor araştırıp başka hastaneye götürdüm ve geniz etinin çok büyük olduğunu kulağa baskı yaptığını söyledi önce ilaç tedavisi sonra gerekirse ameliyat şuanlık kulağı kurtarabilir durumdayız sadece geniz eti alınabilir kulağa zarar verirse tüpte takılması gerek dedi ilk duymadığı zaman antibiyotik ile duyma sorunumuz geçmişti 3. Antibiyotiğe başladığımızdan beri en başa döndük öksürük duymama aşırı tıkanıklık 4 5 gündür kullanıyoruz en başa döndü bağışıklık mı yaptı etki mi etmiyor kulağa mı zarar verdi kafayı yicem hafta sonu girdiği için gidemedik doktorda yarına randevu verdi bana da yarına kadar kafamda senaryolar kurmaya gün doğdu varmı başına gelen etki mi etmiyor zarar mı vermiştir geniz eti 🥲