zeynep234
Bunları tek tabakta yemek o kadar zor ki , ard arda hani evde hiç böyle yemeyiz misafirlikte zor oluyor 🙃
Poğaça üstüne kurabiye mesela
Ben genelde doyumluk yapıyorum.
Börek mutlaka oluyor , yanına mücver kısırımsı bir şeyler , yaprak sarma
Tatlı masada tek oluyor
Kahve yapınca da yanına kurabiye koyuyorum